O nás

Když Dermalogica přijde do styku s pletí, zdraví pleti nabyde nových rysů. Dermalogica je celosvětovou jedničkou u profesionálů v oblasti péče o pleť i u spotřebitelů.

  • založena v roce 1986
  • počet terapeutů po celém světě 100,000
  • počet zemí, kde má zastoupení 80+
  • počet ocenění, která získala 324

Vzdělání především…

Příběh Dermalogicy sice začíná v roce 1986, avšak snahy o změnu odvětví péče o pleť začaly už kolem roku 1983 ve městě Los Angeles. Jane Wurwand, pro americký „estetický“ průmysl tenkrát ještě neznámá kvalifikovaná pleťová terapeutka ze Spojeného Království si všimla, že ve Spojených státech prakticky neexistovalo žádné souvislé vzdělávání v oblasti pleťové a tělové terapie. Zatímco ona absolvovala ucelené a seriózní studium, američtí studenti vstupovali na trh sice s licencí, avšak s nedostatečnými znalostmi, anebo ještě hůř – neměli žádné společenské uznání.

Jane tedy vzala vzdělávání do svých rukou a otevřela si malou školicí místnost v Marina del Rey v Kalifornii pod názvem Mezinárodní dermální institut (IDI). Zvala licencované pleťové terapeuty do prakticky zaměřeného postgraduálního studia, které mělo za úkol pomáhat jim obstát mezi konkurencí v jejich odvětví. Dnes je IDI se svými 37 středisky po celém světě považováno za zlatý standard v posgraduálním studiu pleťové a tělové terapie.

Naše mise

„Nejde nám jen o to být hezcí“

(Ani o to být pouze krásní. Ani vás pouze rozmazlovat. Ani o pouhý luxus.)

Daleko větší zájem máme na tom, abychom vaši pleť dostali do lepší kondice! A tak i když se balení našich produktů nemusejí barevně hodit do vaší koupelny, můžete si být vždy jistí, že jsme věnovali spoustu času tomu, abychom vaší pleti mohli poskytnout vysokou účinnost přípravků, kterou vyžaduje. Navíc nikdy nebudeme používat běžné „zkrášlující“ složky jako je minerální olej, lanolin, umělé barvy či vůně nebo jiné levné výplně. Ano, s jejich pomocí se přípravky vytvářejí samozřejmě snadněji, ale pravdou je, že pro pleť jsou zkrátka špatné. Místo toho používáme ingredience, o kterých víme, že budou fungovat – tuto jistotu jsme získali na základě odborníků na péči o pleť po celém světě, kteří naše produkty používají při svých ošetřeních každý den, protože jim přinášejí kýžené účinky.

 JANE D. WURWAND

 

Založení Dermalogicy

Během vyučování na IDI si Jane Wurwand brzy uvědomila, že žádná produktová řada neodpovídá jejímu přesvědčení – to je, že by měla podporovat zdraví pleti, nikoliv jen „krásu“. Jane si tedy vyvinula svou vlastní, a tak v roce 1986 přišla na svět Dermalogica. Vize byla jasná – produktová řada bez běžných dráždidel či složek, které mohou způsobovat tvorbu pupínků (lanolin, denaturovaný líh, minerální oleje, umělé barvy či vůně), ale s takovým složením, které bude naopak prospívat zdraví pleti a bude dostupné pouze u kvalifikovaných pleťových profesionálů vyškolených v Mezinárodním dermálním institutu.

Tím Dermalogica jako značka otřásla zažitým chápáním krásy a půvabu, neboť péči o pleť pojímala jako zdravotní, a nikoliv kosmetický problém. Kromě toho, že se ze složení produktů odstranila běžná dráždidla, vnesla Dermalogica ještě jeden důležitý nový prvek do identity své značky: specializované profesionální pleťové terapeuty.

Stejně jako dnes byly i tehdy veškeré naše produkty vyráběny v USA, nikdy nebyly testovány na zvířatech a Dermalogica je v prodeji pouze tam, kde se provádí profesionální konzultace a profesionální ošetření pod vedením profesionálního pleťového terapeuta. Dermalogica se svou 30letou historií je nyní první volbou odborníků na péči o pleť po celém světě, prodává se ve více než 80 zemích a předepisuje se častěji než jakýkoliv jiný produkt, který je na trhu k dispozici.

Poznejte své zóny

Porozumět správně své pleti je prvním krokem k celoživotnímu zdraví pleti. Začněte u profesionálního pleťového terapeuta Dermalogica: vzhledem k tomu, že jich je přes 75 000 ve více než 50 zemích, je velká šance, že máte odborníka na zdraví pleti přímo za rohem!

Díky jedinečné zbrani, pleťové analýze Face Face Mapping®, profesionální pleťový terapeut Dermalogica dekóduje vaši pleť zónu po zóně a vybaví vás jak odbornými radami, tak péčí, která opravdu přinese výsledky a která je dostupná pouze u vyškolených profesionálů.

Jane Wurwand je inovativní vizionářka, která otevírá dveře ekonomickému osamostatňování a profesionálnímu rozvoji žen po celém světě. Je spoluzakladatelkou a spoluvlastnicí Dermalogicy a Mezinárodního dermálního institutu, které jsou považovány za vůdčí značky na poli profesionálního vzdělávání v péči o pleť. Dnes jsou produkty Dermalogica první volbou více než 100 000 profesionálních pleťových terapeutů ve více než 80 zemích světa.

V lednu 2011 založila Jane Wurwand organizaci FITE pod hlavičkou nadace Dermalogica Foundation. FITE (Financial Independence Through Entrepreneurship, česky Podnikáním k finanční nezávislosti) je globální ženská podnikatelská iniciativa inspirovaná třemi desítkami let práce Jane Wurwand v odvětví péče o pleť, kde převážnou většinu vlasníků podnikání a pracovní síly tvoří právě ženy. Dnes se FITE snaží vytvářet cesty k podnikání poskytováním malých půjček a přístupu k zdrojům pro podnikání, podporou vzdělávání a školení v oblasti vedení lidí a pomáhá ženám získat silnější hlas ve světě.

V roce 2011 Jane Wurwand vystoupila před Organizací spojených národů jako hlavní řečník, kde promluvila o misi FITE zafinancovat 25 000 živnostnic po celém světě. Tuto myšlenku podpořil Ban Ki-Moon, generální tajemník OSN, a Jane se na základě toho v roce 2012 stala součástí poroty, která se zabývala „Rolí podnikání při osamostatňování žen“. Tato mise, která měla původně trvat 2 roky, zvládla organizace FITE naplnit za 18 měsíců, a za tu dobu pomohla více než 40 000 ženám dosáhnout finanční nezávislosti. V roce 2014 se organizace FITE pod hlavičkou Dermalogicy stala sponzorem Nadace OSN, které tím pomáhala ve snahách v oblasti Inovací a podnikání. Jane Wurwand slouží jako speciální poradce pro Globální radu podnikatelů v rámci Nadace OSN a podporuje tak jejich snahy v oblasti pomoci ženám a dívkám docílit lepšího života.

Od roku 2010 je Jane Wurwand členkou Clintonovy globální iniciativy, kde se angažuje jako členka Výboru pro činnost žen a dívek. O jejích odborných znalostech vydal článek magazín Entrepreneur a v květnu 2012 Jane Wurwand vyhrála cenu roku v kategorii CEO/Vlastník podnikání udělovanou časopisem Los Angeles Business Journal v rámci celoročního programu Ženy velkého významu (Women Who Make a Difference). Wurwand také často přispívá do blogu Huffington Post, kde píše o své vášni pro ženy v obchodu a podnikání.

Wurwand je aktivní přispívající členkou organizace Step Up Women’s Network, národní neziskové organizace, která nabízí příležitosti k životní změně ohroženým dívkám. Své odborné zkušenosti propůjčuje také organizaci Network for Teaching Entrepreneurship (Síť pro výuku podnikání) a National Association of Women’s Business Owners (Národní asociace podnikatelek), která Jane Wurwand v roce 2009 v Los Angeles jmenovala „Podnikatelkou roku“. Wurwand mentoruje absolventy Anderson School of Business Management UCLA“, kde zároveň působí v Radě Cenového centra pro studium podnikání.

Jane Wurwand, která se narodila a vyrostla ve Spojeném Království, cestuje za přednáškami po celém světě a žije a pracuje v Los Angeles, kde sídlí globální kanceláře jejích společností. Se svým manželem Raymondem mají dvě náctileté dcery.